zondag 6 februari 2011

't weekje vloog voorbij, alweer

De nieuwe week begint al bijna weer, terwijl de afgelopen week voor mijn gevoel net is begonnen.

Ik ben bezig met het opzetten van een nieuw bedrijfje, dat kost tijd, maar is heel erg leuk.
De 2 papa dagen thuis met Nox en het op en neer brengen van Ravin naar school vliegen soms ook echt voorbij. 

Tussendoor nog schoonmaken en eten koken.

Dinsdag en woensdag werken, donderdag thuis, naar het conseltatiebureau om Nox weer eens wegen. Terug naar huis, naar school, relazzietherpie, marktplaats afspraakje in Nieuwegein (later meer) en dan ist vrijdag.
Dagje werken, naar huis, daarna een leuke speed housewarming met heerlijke sushi en champagne!

Het weekend even de zieke kids aanzien, die er gelukkig goed bovenop kwamen. Dat werd dus toch een bezoekje aan Brabant. Na een middagje en avondje in Vlijmen op naar Oisterwijk naar vrienden. Lekkere en gezellige  lunch gehad. Daar
na nog een wandeling door het Oisterwijkse bos met bijbehorende speeltuin en een lekker bock biertje. Ik dit weekend mn telefoon vergeten,thuis aangekomen had ik maar 9 gemiste oproepen, allemaal van de telefoon van Froukje, waarmee ik mezelf had gebeld om mn telefoon te zoeken.

Met de hamburger app van Casper kon ik zien hoe ik zou zijn na een hamburger dieetje. 



Op naar de volgende week... 


Vet of nie?

2 opmerkingen:

  1. Ennn, je had ook nog 2 nieuwe banden onder de grijzen honda gezet. Patservelgen. Als je de resterende twee eronder hebt gezet, verdient dat zeker een flitsende foto op dit podium!!!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wow, wat een drukte. Maar dagen die voorbij kruipen zijn ook niet de goede, dus dat gevlieg is eigenlijk perfect.

    (Ben trouwens wel heul nieuwsgierig naar de nieuwe ontwikkelingen...)

    BeantwoordenVerwijderen