woensdag 24 november 2010

Waarom

- discussiƫren de 'gelovigen' nog steeds over wel en geen condoom mogen gebruiken?
- Word de helft van het ingezamelde plastic uit Nederland niet gerecycled, maar verbrand?
- Gaat de politiek tijd besteden aan het praten over koopzondagen in tijden van recessie?
- laat de school van Ravin de tussentijdse opvang plaatsvinden aan het einde van een lange steile trap van 30 tredes?
- zijn er altijd mensen op mijn werk die het zo druk hebben zodat ze niks extra's kunnen doen terwijl ze dezelfde taken hebben dan mij?
- zit ik de hele avond achter mn laptop met de tv op de achtergrond aan?
- mag de evangelische gemeente in Zeewolde ballonnen oplaten die landen in mijn straat met daarop de tekst: God houdt van Zeewolde!, Freaks? Zeewolde bestaat sinds 1985 ongeveer, kwam god dat daarna vertellen?
Natuurlijk mail ik dan de gemeente en de Freaks van de ballonnen actie. Gelukkig kregen ze meer klachten, rot op met je tering god!

Lekker zeg, ff eruit kotsen waar ik me druk om maak!

1 opmerking: