zaterdag 18 december 2010

Een winterse werkdag in Flevoland

'Smorgens opstaan brak, moe van wakker zijn geweest van Noxje.
De wekker blijft gaan dus eruit moet, plichtsgevoel  roept.
Douchen helpt en ritalin ook om n beetje wakker te worden.
naar beneden, boterhammen smeren voor Ravin, in de trommel, drinken in de bekers van Cars...
Al smerende ook een boterham in mn eigen mond proppen, liefst met kokosbrood, dat eet ik al sinds... ik brood eet?
Ravin zit op de bank, tv aan, kleren liggen al klaar, je moet je boterham opeten! Anders heb je niks op voor je naar school gaat proberen we te vertellen.. Froukje komt met Nox naar beneden, in zn wipstoel ff tv kijken zodat we Ravin kunnen helpen aankleden en dat ik mn haren kan doen en mn tanden nog snel kan poetsen.

Shit is het alweer 8 uur geweest? Weer te laat, snel de auto in, rijden, gas.
Waarom rijden die mensen voor me zo langzaam, rechts zit het gaspedaal idioten!

Dan even verderop, muziekje aan, kachel word warm en het uitzicht is mooi, ik kom tot rust, het komt wel weer goed vandaag...



In Almere-Haven staat dit huis, meerdere gezinnen bewonen het. De kleur slaat echt nergens op, maar valt wel lekker op, vooral in de sneeuw.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten