zaterdag 11 december 2010

Kut het wordt weer kerst!

Het kost me altijd weer wat moeite om te beseffen dat er weer n jaar voorbij is gegaan, da's snel!
Oke, vooruit ook maar kerst versiersels opgehangen, toch best gezellig voor die paar weken, maak ik mezelf wijs.

In Almere had ook iemand zin in een warme kerst, op m'n werk had namelijk iemand mijn portemonnee gejat uit mn tas en ook mijn nieuwe winterjas is meegenomen. Fuck, alle pasjes, geld, id, rijbewijs, creditcard enzzzz weg.

Ravin heeft er wel zin in!

Verder haal ik graag weer wat herinneringen terug dmv muziekjes die ik graag luister(de):




5 opmerkingen:

  1. Kut is niet nodig. Shit zou nog kunnen. Oeps lijkt me het beste. Dus volgende keer maar Oeps?

    BeantwoordenVerwijderen
  2. KUT! Heb je EINDELIJK een winterjas na al die jaren zonder, wordt hij gejat!!! Ik geloof echt dat kut het juiste woord is, gezien deze situatie. ;)

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Enorm balen, een gestolen jas, ik vind kut ook wel op z'n plaats. Maar niet vanwege de komst van kerst, ik heb wel zin in een nieuw jaar. Nieuwe ronde, nieuwe kansen!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Kut man... Ondanks dat, fijne kerst!

    BeantwoordenVerwijderen